Monday, December 5, 2011

saya : nak tanya boleh install whatsapp ke dalam hp saya?
pekerja di kedai hp : ?????[muka blur]
saya : W.H.A.T.S.A.P.P [eja]
pekerja di kedai hp : oooo....u pakai apa phone?
saya : nokia E72
pekerja di kedai hp : tak boleh lor...Nokia E72 itu old style...tak boleh install laaa...
saya : then phone apa punya boleh install?
pekerja di kedai hp : itu touch screen punya...macam iphone, samsung galaxy baru boleh install
saya : [dalam hati F.U laaaaa] kan saya dah cakap dia tak tau punya, kita tunggu yang lengcai tu ada baru datang lagi! [cakap sambil pandang sawsomi, sambil jalan keluar kedai. kalau tak puas hati, lawanlah dengan sawsomi!]


tulah bila mak bapak u suruh u belajar, u tak mau! hurmmmm! smartphone pun tak tau, masih berani kerja di kedai hp...sungguh memalukan!!

2 comments:

  1. oli, tak payah pergi kedai. u online jer Ovi Shop, type Whatsapp kat situ then download dr situ. Free sajer lor....!~

    ReplyDelete