Monday, January 30, 2012

CNY 2012 summary

1st CNY
ke my aunty house minta limau [sebab saya langsung tak berani beli limau akibat batuk dan kahak yang melampau]
Photobucket

Photobucket


Photobucket
ke ah Fai house jejak kasih, jumpa kembar sawbebe yang lahir same date,same month, same year. dua-dua kidal.


Photobucket
ilyas deman panas.





2nd CNY
Photobucket
ke seremban. tengok wayang~~Ah Beng. dinner kat bagan lalang, makan seafood dengan angelina sarah.





3rd CNY
tak tau nak ke mana. mati kutu. last-last ke 1 shamelin tengok wayang~~~I Love Hong Kong. malam pergi perubatan islam kasturi syifa.





4th CNY
[tiba-tiba tak ingat] rasanya dok kat rumah ajer.
Photobucket
kira duit ang pau


sebelah malam jumpa kawan sekolah rendah dan sekolah menengah.





5th CNY
sawsomi start kerja dah.





6th CNY
saya deman.tak sure saya dah tua ataupun ilyas yang buas + lasak. ilyas pun selsema dan batuk tak boleh baik-baik. doktor india yang sungguh selamba suruh kami bagi ilyas minum brandy. dia cakap sure apa selsema dan batuk pun hilang. saya pandang sawsomi, sawsomi pandang saya. speechless.





7th CNY
hujan. dok kat rumah. sampai terlupa ada nak pi bayar duit deposit, beli stoking dan kasut sawbebe. reset cny mode to working mode.





8th CNY
start kerja. sebab hari yang ter-best bagi tahun kuda untuk bermula kerja di tahun naga. mana tau, grill pintu office dikunci oleh entah mana satu manusia yang tergatal tangan. awal-awal sudah kena ketuk ketuk grill. dah start kerja pula tak ada line internet. tak boleh nak buat kerja (read : nak fb dan kemaskini blog)

No comments:

Post a Comment