Monday, February 13, 2012

12 February 2012

sel-sel dalam badan saya sedang melonjak-lonjak nak masak. lebih kurang sebulan lebih dah saya tak masak. masak pun bukannya ilyas nak makan, saya kecewa, maka saya lari laju-laju masuk bilik lalu hempas badan ke atas tilam....Zzzzzzzzzz lagi bagus. tambahan pula ilyas sedang tekun berlatih berdiri, sikit-sikit tunjuk skill berdiri, kecut hati saya tengok dia berdiri bergoyang hayun. mana ada masa nak masak, tangkap dia pun tak sempat. maka 2 alasan di atas telah membuat saya sebulan lebih tak pegang senduk.

Photobucket
salmon goreng::brocoli rebus untuk sawbebe dan saya. 1/2 jam selesai masak 2 lauk dan masak nasi.

Photobucket
pear::avocado::pisang untuk ilyas. ilyas buat masa ni temporary vegetarian sehingga pulih dari demam campak. alhamdulillah dia dah kembali selera dan mau makan.




4 comments:

  1. alolo
    akak,tamola cepat feras if anak tamo makan
    budak2 mmg selera kecik je
    esok die dah besar
    sampai kite pulak yg tak larat nak bagi die makan
    hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. feras sebab dia tak mau makan air tangan i dan mau makan air tangan bbsitter...huhuhuhuhu

      Delete
  2. Replies
    1. sebab mak sofea tau makan broccoli saja...hehehehehe

      Delete