Wednesday, February 22, 2012

[8m2w] poo poo yang keras

Photobucket
弟弟,站直直。姐姐要闻你的屁股!
adik, berdiri tegak-tegak. kakak nak.....

Photobucket
terimalah penghormatan cium punggung daripada sawbebe!

Photobucket
eeeee...busuk!!


poo poo ilyas masih lagi keras dan sikit...malah perutnya sudah start kembong! maka terpaksa tukar menu makanan. hari ni tak ada nasi, tak ada oat dan tak ada pisang. walaupun orang kata sembelit makan pisang. disebabkan saya memang makan pisang tak jalan punya. so saya membuat keputusan untuk try betik.

Menu hari ini :
Pumpkin Mashed Potato Peas Tomato
Photobucket
semua disteam. pumpkin dan ubi kentang saya lenyek-lenyekkan saja. kacang hijau dan tomato saya blend.

Photobucket
siap. warnanya kurang menarik. tapi SEDAP. manis pumpkin.


dessert:
Photobucket
papaya puree.

2 comments:

  1. klu ko berani la kan..
    ko supa ke dia sikit yogurt..
    tu pun ubat sembelit
    tak pun supa sikit limau seulas dua.
    confirm lega.
    sbb dah masuk kembung ni
    bahaya
    kacang ijo peas tu mak aku pernh ckp mmg boleh kembung perut
    sbb aku sendiri jarang mkn peas ni sbb tkut bloating

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada fikir nak kasi yogurt, tapi tak dapat sokongan. ok, balik ni kasi yogurt. tq ayu

      Delete