Tuesday, February 14, 2012

hari ini ialah 14 February 2012

semua orang dok kalut dengan hari ni. yang boleh celebrate dok kalut beli bunga yang mahal nak mampus, reserve meja makan,beli baju hujan ultra thin dan tempah bilik hotel.... yang tak boleh celebrate dok kalut bagi nasihat. orang-orang yang tak boleh celebrate tapi kalut nak celebrate juga pula memberi 1001 alasan.... apa hanya sambut dengan suami laaa, sambut dengan isteri laaa...haiya...tolong jangan confiuskan saya laaaa...orang yang lebih pakar dah cakap tak boleh, so memang tak boleh laaa...ni u orang masih mahu mengelirukan orang yang jahil macam saya. hurmmmm benci tau~~~~lebih baik saya buat-buat kalut kat dapur lagi bagus.

Photobucket
depa dah menguasai tapak jajahan mak bapak depa. depa punya mak bapak seorang kat barat dan seorang lagi kat timur. bagaikan bulan dan bintang, tidak dapat berjumpa lagi...barulah 'persenyawaan' tak akan berlaku....


Photobucket
sup crab stick bercarrot love dan berpotato bintang~~~~ mengingkat saya kepada 14 February...
anak-anak, hari ini hari apa ya?
Hari Selasa
laaaaa....

Menu ilyas hari ini :
Bubur Nasi Vege
Beras, ubi kentang, carrot, baby corn, couliflower, broccoli dan kismis.

2 comments:

  1. aku suke ayat persenyawaan tu..
    ahaa..
    mlm ni laki aku ajak persenyawaan.
    ahahhaha
    dah tak boleh sambut,takyah la.
    takayh!takyah!
    yg dok kaluit nak bgi excuse tu,..
    klu thu aritula saudara seagama jdi korban syahadah kat sepanyol time tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaaaaa.....hang persenyawaan bukannya pasal V day maaaaa...so boleh ajer...mana tau persenyawaan berlaku, ara dapat adik...hehehehehehe....

      Delete