Wednesday, February 22, 2012

hey buta ka?

lokasi : kedai runcit
masa : 5.15pm
Apa yang berlaku : Saya ambil sebuku roti, panty liner dan tuala wanita beratur untuk bayar di kaunter. tiba-tiba itu ah sou anmum datang dekat kepada saya.

ah sou anmum : u mengandung?
saya : blur. tiba-tiba tak boleh nak faham apa dia cakap.
cashier : tak ada laaaaa....[tolong saya jawab sebab saya adalah regular customer]
saya : [menahan kemarahan walaupun hakikat perut buncit kelihatan macam mengandung 3 bulan, maka saya tak mau pandang itu ah sou anmum. saya anggap dia tak wujud di dunia ini.sangat kecik hati tau!]
ah sou anmum : ooo...sorry [berambus dari pandangan saya]
cashier : baby u dah berapa bulan? [sangat pandai~~dia ubah topik]
saya : [start reda itu kemarahan sebab dia tanya topik kegemaran saya] sudah 8 bulan lor!
cashier : tak mau kejar baby tahun naga meh? [see~~~sangat cerdik punya amoi]
saya : tak mau lor...banyak penat lor~~~
cashier : anak u 1 girl, 1 boy kan? [nampak tak? nampak tak? i like ini amoi]
saya : yalor yalor...sudah cukup lor!
cashier : sudah ada 1 pair. tahniah tahniah...sudah boleh tutup kilang lor! tapi sebelum itu kejarlah baby naga...
saya : hahahahahahaha

time keluar dari kedai runcit itu, i bagi jelingan maut kat ah sou anmum itu! hurmmmmmm~~~~~[dalam hati!]

1 comment:

  1. hhahahahha,.ingat kilang ko apa eh..asik beranak je..hihihihi

    ReplyDelete