Friday, June 1, 2012

[11m3w] ilyas officially jadi anak susuan

hari ini,
tanggal 1 june 2012,
ilyas officially jadi anak susuan kepada ahkak cantik ini
dan ahkak cantik ini juga officially jadi ibu susuan kepada ilyas juga!

Photobucket
inilah orangnya...ahkak cantik yang dimaksudkan!


nak tau macam mana boleh terjadi anak susuan, sila rujuk post ini.
(tapi sebenarnya kami deal kat FB)



kebetulan pada masa ni, saya dilema ruang juga,
ruang yang sangat luas,
sampai boleh menari dalam peti ais...
saya tengah menge-down dengan kekurangan susu badan untuk supply kepada ilyas sehingga di rumah pun saya sudah terpaksa supply FM untuk ilyas.


apa lagi.
saya buat muka tebal minta EBM selepas berbincang dengan sawsomi pada 4 a.m.


sawsomi ok. somi ahkak garang ok!
maka ahkak garang dan sominya telah membuat penghantaran EBM untuk ilyas.
(so touching, dah bagi free, siap buat penghantaran sampai ke rumah)


berapa banyak EBM yang ahkak garang bagi?
tengoklah sendiri...

Photobucket
penuh peti ais mimi...rezeki ilyas...alhamdulilah...terima kasih banyak banyak to ahkak garang!!!


Photobucket
terpaksa tumpang peti ais mimi sebab peti ais rumah saya terlalu mini...


Mulai saat ini,
Photobucket
mereka adalah adik beradik ilyas.
dan saya dan sawsomi berjanji,
kami akan menjaga relationship ini dengan baik-baik sebab ilyas dah jadi muhrim kepada ahkak garang dan anak-anak ahkak garang...


yeay!
PEACE yoooooooo!!!

No comments:

Post a Comment