Saturday, June 9, 2012

[1y] kemalangan yang pertama....dan harap-harap yang terakhir

orang dah setahun, dah besar....
so membuat aksi berani....pegang rice cooker!

Photobucket
akibatnya....let the picture talk!


masalahnya,
mak dia lemah jantung!
bila dapat panggilan bbsitter,
nyaris-nyaris pengsan kat office,
bergenang air mata time mintak kebenaran boss nak keluar tengok keadaan ilyas,
perjalanan ke rumah bbsitter macam 500km!
apa-apa pun,
tetap syukur alhamdulilah,
sebab dia tak tarik rice cooker tu,
kalau tak,
mesti tak boleh bayangkan...
bukannya tangan yang melecur,
silap-silap dengan muka, badan dan kaki dia pun melecur![nauzu billahi min zalik]



****
tapi tapi tak tau laaa secara kebetulan ke apa,
hari lahir ilyas, saya rasa tak sedap hati sangat [tak bagitau orang laaaa],
dok risau dia mungkin akan benjol atau lebam, tapi hari tu tak jadi apa-apa, so saya anggap six sense saya tak tetap lor...
tup tup...mana tau, the next day terus berlaku kemalangan...
so saya membuat andaian sendiri SIX SENSE saya boleh diterima pakai juga laaaa...


(update)
11 june 2012

2 comments:

  1. aduhai ilyas
    mmg betul2 nasib baik ler oli dia tak tarik rice cooker tu..kalau ler dia tarik...aduhai...tak terbayang...

    hope cepat ok yerk ilyas

    ReplyDelete
  2. next time..
    gunakan instinct tu
    sbb Allah nak tunjuk

    ReplyDelete