Wednesday, March 20, 2013

[姐弟] kitten yang malang

masa sawbebe sebesar ilyas, sawbebe tidak dibenarkan untuk main kucing...pertama sebab dia ada asma...kedua sebab saya malas nak basuh tangan dia setiap kali selepas dia bermain...maka dia dihalang sentuh kucing...dan sawbebe adalah sangat patuh pada arahan pada usia tu...dia tak sentuh kucing pun...dok EEEEEk EEEEEk pada jarak yang dekat saja...


tapi cara itu adalah tidak berkesan untuk ilyas...dia langsung tak heran dengan larangan saya...dia tak hirau saya dok Eeeek Eeeek ke...Haipppp haipppp ke...No No No ke...dia tetap akan capai kucing yang malang itu juga...




dari situ, sawbebe pun dah mula memberontak dengan larangan saya dan menjadi berani pegang kucing walaupun ada sikit-sikit takut....


saya? tak ada mata nak tengok! janji u orang bahagia!

No comments:

Post a Comment