Friday, April 12, 2013

Naik hantu

semalam seperti biasa,
pukul 9 malam suruh anaks tidur...
sawbebe sedang ditrain tidur bilik sebelah...
ilyas pula masih gentel siku saya...

tapi entah apa masalah,
kedua-dua budak ini tak mau tidur...
semasa saya nak bagi ilyas mamai,
sawbebe 10 kali dok buka bilik tidur...
maka ilyas pun 10 kali terjun katil nak ikut che che dia!

apa lagi?
naik hantu maki seorang demi seorang...
yang besar dah kebal dan ada imuniti,
so tak heran dengan tengkingan saya...
tapi yang kecik masih dalam peringkat belajar menjadi tabah...
dia pun menangis sambil melawan saya...

ketika saya sedang naik hantu,
sempat lagi sawbebe melukis dan dedicate gambarnya kepada saya!

[5y10m] 11 april 2013

## Punca naik hantu nak bagi anaks tidur cepat sikit so saya boleh simpan air sebab dengar berita paip air rosak dan tak ada air...kesudahannya, kalau tak ada air, nak cuci punggung ilyas pun tak ada!!!

1 comment: