Friday, June 14, 2013

Makan-makan di hari anniversary

sementara saya ada mood nak kemas kini blog,
layan saja laaaa...


sempena dengan anniversary yang ke-7,
sawsomi sengaja jatuhkan hari cuti dia pada hari khamis...
dan saya pula terpaksa ambil 1/2 day cuti,
sengaja tinggal anak-anak...
mak bapak nak imbas zaman muda-muda!


konon-konon nak sewa hotel dok satu malam...(motif?)
akan tetapi,
seperti biasa,
plan sampai ke laut..
so,
tengok wayang dulu,
sebab masa tu lunch hour,
semua kedai makan penuh dengan orang...

Filem LARI lakonan Aaron Aziz, arahan Ahmad Idham

habis movie,
pergi makan...

entah apa nama sudah lupa...

sawsomi punya...pun entah apa nama...

seriously, saya tak tau macam mana nak makan...hantam saja...

burp

habis makan,
pergi Jelly Bunny,
beli kasut untuk diri sendiri,
[sawsomi tak boleh beli bagi saya 'kasut', nanti saya 'lari'...entah apa punya kepercayaan...kalut betul...]
beli 2 pasang dapat diskaun 20%!
2 pasang baru RM50++
okay laaa...masih mampu dimiliki...



2 comments:

  1. sedap nya semua food tu .
    lawa ar kasut tu..ntah bila kty nak g MV nie.

    semoga kalian bahagia hingga ke syurga ,amen

    ReplyDelete