Saturday, June 15, 2013

Meatball Burger Bakar Abang Burn

lihat kat blog dan facebook...
ramai orang yang memperkatakan BURGER BAKAR ABANG BURN...
orang makan,
saya pun nak makan lor...

maka semalam,
kami pun pergi ke gerai BURGER BAKAR ABANG BURN yang terdekat dengan rumah...food court Dagang Avenue

kena beratur panjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang!

So, jangan datang masa lapar...boleh naik hantu!!!

sawbebe pencinta takoyaki
sawbebe dan taukey takoyaki telah jadi best friend!!!

beratur lama, tapi order sekejap saja sampai

nasihat saya tetap 1 : jangan datang time lapar!!!


Model tidak berbayar Meatball Burger Bakar Abang Burn

Meatball @ Burger Bakar Abang Burn

Saya tak pernah makan meatball,
even meatball Ikea yang famous pun saya tak pernah makan...
so,
nak bagitau

'Saya 1st time makan meatball'

orang kampung macam saya ni,
manalah tau nak makan meatball...

kalau bagi saya petai sambal udang,
pasti 2 kali saya tambah nasi....

sekian, terima kasih!

No comments:

Post a Comment