Tuesday, June 11, 2013

yeay...baru lepas candy crush level 29

dekat 2 minggu tersangkut kat level ni...
main sampai nyaris-nyaris nak baling gadget...
main sampai nyaris-nyaris nak uninstall candy crush...
[tarik rambut]

akhirnya,
saya lepas level 29 ni!
terasa diri sendiri sangat ter-genius!!!



apa-apa pun,
saya bukan serius player...
saya main masa sedang masak air, nak tunggu air masak nak masuk ke dalam termos...
saya main masa tunggu baju siap spin nak sidai baju...
saya main masa nak tunggu ilyas lena...
saya main bila 5 nyawa dah habis, saya pun stop main dan tunggu sampai nyawa ada baru sambung main...
akhir kata,
saya bukan lagi serius player!!

doa-doakan saya tak akan jadi gila kerana main Candy Crush!!!
amin!!!

2 comments:

  1. offline dah elevl 90.online 50 kot?!xterlayan..
    malas betul

    ReplyDelete
  2. haha..sy pasti anda akan gila main candy crush ni...makin lama makin mencabar minda tau.....

    ReplyDelete