Friday, August 16, 2013

[2y2m] Ilyas Saw Day 2 di Taska

Semalaman,
Ilyas Saw terjaga 3-4 kali dan mencari saya 'mummy', 'mummy'...
[padahal saya tidur di sebelahnya saja]
Bila dah'jumpa' saya,
dia akan tidur balik!




saya tak pasti,
sama ada  disebabkan siang hari mencari-cari saya di taska ,
sehingga terbawa ke sebelah malam...
ataupun
disebabkan kesejukan aircond membuatkan dia mencari-cari saya untuk memperolehi 'kepanasan'!

#pagi ni hantar taska masih lagi meraung macam dinasour!!! Bila tengok dia macam tu, saya pun tak senang hati. Ilyas Saw oh Ilyas Saw! cepat-cepatlah biasakan diri dengan taska, supaya hati mak awak boleh jadi tenang!!!

1 comment:

  1. ada yg tak kena la tu kat taska yg buat dia tak seronok dok sana.
    bbsittergarang?
    kawanbuli?
    taderxtvtmenarik?

    ReplyDelete