Thursday, September 12, 2013

[2y3m] Cikgu Muka Ketat (updated)

Selama sebulan ni,
saya asyik dok urut dada dan tarik nafas panjang panjang dan dalam-dalam...
'sabar-sabar'
'sabar-sabar'


tapi,
akhirnya,
saya terpaksa mengakui bahawa...
kesabaran saya memang tidak tinggi


terimalah!!!



pemilik taska ni ada reply,
dia suruh bagitau nama cikgu tu supaya dia dapat tegurnya secara peribadi...
tapi saya tak bagi sebab saya pun tak tau nama cikgu muka ketat itu


#rasanya Ilyas tak akan lama di situ sebab saya boleh nak kawal perasaan saya setiap kali saya lihat muka ketat cikgu itu...asyik dok dapat dosa kering saja sebab mencarut kat dia...hurm



updated (13/9/2013) : ada perubahan!!! cikgu muka ketat cubaan memberi senyuman...syabas and thank you very much...

No comments:

Post a Comment