Friday, October 4, 2013

[2y3m] Big Bump On Head

Semalam pergi ambil Ilyas Saw kat Taska,
sampai saja kat Taska,
tiba-tiba cikgu minta maaf
huh?!
Sudah!!!
saya tercari-cari bayang Ilyas Saw,
Nampak dia sedang berjalan datang ke arah saya...


saya scan Ilyas Saw secara kasar :
Ilyas Saw tak menangis!
Hati lega sikit!
Ilyas Saw masih boleh minum susu sambil jalan!
Hati lega banyak sikit!

so,
apasal minta maaf dengan saya?

Cikgu : Tadi tengah suap mereka makan, dia buat lompatan katak dan jatuh terhantuk kepala. bla bla bla
Saya : [dah tak ingat saya cakap apa dengan cikgu]



Cubaan untuk ambil gambar benjol kat kepala Ilyas untuk tunjuk kat sawsomi!


cubaan nak ambil gambar


cubaan yang ke-entah berapa kali nak ambil gambar benjol...

Tapi ini budak tak bagi kerjasama!! 
semua gambar adalah blur


akhirnya,
tidak sia-sia usaha saya snap 8 juta kali,
berjaya juga dapat 2 keping gambar yang jelas.


pandangan depan


pandangan sisi
 
Ada sama tak dengan Flower Horn kat bawah ni?

kredit to google


lepas dengar penjelasan doktor,
barulah hati lega sikit...


saya super hero



Malam tu,
saya fikir yang bukan-bukan,
saya imaginasi,
Ilyas Saw nakal tahap dewa,
so cekgu geram dan hantukkan kepala dia ke dinding or lantai...
Oh!
Minta simpang! Minta Simpang!!! U-Turn laju-laju!!!

to Ilyas Saw,
Tolonglah jangan nakal-nakal kat taska!!










Perhatian : entry tanpa prejudis!!


3 comments:

  1. teruk jugak benjol nya tu .
    rajin tuam .lepas tu pantau kot kalo ilyas demam atau muntah-muntah.
    kalo x demam or muntah , kiranya xde apa lah tu ..

    ReplyDelete
  2. Allah huakbar..besarnya benjol..sabar oli.fikir positive

    ReplyDelete
  3. Allah huakbar..besarnya benjol..sabar oli.fikir positive

    ReplyDelete