Thursday, October 3, 2013

Char Siew Pau Halal

semalam saya terlalu 'senang',
maka saya pun buat laaa CHAR SIEW PAU (ayam)


starter dough

saya bangun 5 pagi,
Ilyas Saw bangun 5.30 pagi!

buat dalam keadaan yang sungguh stress dan tergesa-gesa,
tergesa-gesa nak pi cuci punggung Ilyas Saw!!

# mimi aziz jangan risau, saya selesai buat pau baru cuci punggung ilyas. Pau tak tercemar dengan bakteria. awak tak akan keracunan makanan.



sebelum kukus

ini tak ada inti punya...Ilyas Saw dan sawbebe makan pau makan kulit saja...inti kasi mak bapa makan...anak yang terlebih taat!!

pau kosong




Tuzki Bunny EmoticonTuzki Bunny EmoticonTuzki Bunny EmoticonTuzki Bunny EmoticonTuzki Bunny Emoticon


Apakah Itu?!



saya sumpah,
saya tak akan buat lagi Char Siew Pau!
hurm

No comments:

Post a Comment