Wednesday, February 12, 2014

[2y8m] mummy saya naik hantu








2 hari yang lepas,
ini budak nyaris-nyaris dimakan saya!!
Dia delete app dalam iPad!!
App kegemaran dia!!!
bila app tu dah tak ada,
dia nak saya berlakon jadi raksasa bertarung dengan dia,
of course dia membawa perwatakan WIRA --- Otomen!!

sudah pasti saya enggan jadi raksasa,
kemudian sebagai tanda memberontak,
dia buka marker pen sawbebe dan tuang semua ink keluar,
habis baju dia, seluar dia, tangan dia, kaki dia, muka dia dan lantai saya berwarna biru...
saya hanya berjaya naik hantu separuh jalan saja,
sebab rasa comel pula dia sambil meleleh hingus minta tolong saya lap tangan dan kaki dia yang berwarna biru!!
saya tak ambil gambar sebab dia tau kalau saya ambil gambar maka saya dah tak marah,
so, saya buat-buat saya marah,
saya nak bagi dia pengajaran...
Pengajaran betapa dasyhatnya bila saya NAIK HANTU!!
 



semalam saya berjaya install balik app tersebut dan download otomen...so, mak ceria anak pun riang...



2 comments: