Monday, April 14, 2014

[第三胎怀孕日记] Appointment Dengan Hospital @ Week 32

14 April 2014
Hospital Ampang @ Week 32


Terus terang,
dalam 2 minggu ni saya memang sangat gelisah,
google sana sini semua cakap uri bawah sangat bahaya,
tambahan pula SIL cakap cikgu kat sekolah dia kena tahan wad 3 bulan sampai delivery...
ooooh....
risaunya!!

Hari ni,
sawsomi teman!!
2 minggu yang lepas saya sudah mengada-ngada minta sawsomi cuti teman saya!
[bila masa lagi ada peluang keemasan nak bermanja-manja kan?]

ok!
seperti biasa...
kena TUNGGU!!!

'tak lama kemudian'
pun sampai giliran saya...
doktor yang scan tu adalah sangat friendly...
[siap nak bagitau jantina bb, nasib baik saya sempat halang]

Syukur Alhamdulillah,
uri sudah NAIK!
dan yang paling best ialah....
tak payah datang check up kat hospital lagi!!!

Petang tu,
terus shopping barang baby kat Maluri Bukit Tinggi!



No comments:

Post a Comment