Thursday, October 9, 2014

Terima kasih

saya post di FB saya,
mereka telah share di FB mereka...





saya rasa terharu sangat-sangat membaca komen u all,
doa untuk Hana,
sokongan kata-kata semangat untuk saya dan keluarga
Jujur saya katakan,
saya terasa lemah dan tak kuat semangat untuk hadapi semua ni.
Komen u all, 
saya telah baca berulang-ulang kali...
saya sangat menghargai setiap komen dari u all...

walaupun hanya kenal di alam maya dan ada juga yang tak kenal saya langsung,
tapi sokongan yang diberikan adalah sangat bermakna bagi saya...

Terima kasih banyak-banyak u all,
Hanya Allah saja yang mampu membalasnya,
dan saya juga doakan
semoga Allah memberi balasan yang baik kepada u all!!




1 comment:

  1. Fad suka komen kat sini ajer...
    I am ur loyal reader. Walaupun kadang2 agak terlambat, but i will still follow and baca.
    Semoga semuanya baik-baik belaka untuk Oli sekeluarga, InsyaAllah

    ReplyDelete