Saturday, May 7, 2016

Hari Belia Negara 2016 di Ulu Slim

Best dapat join aktiviti macam ini...
saya dan sawsomi ikut Innova Community Malaysia ke Sambutan Hari Dan Minggu Belia Negara 2016 di Ulu Slim, Slim River, Perak sebab nak sertai seminar Radio Amatur.



 Geng pilot di pameran Radio Amatur







Perasmian oleh YB Khairy Jamaluddin, Menteri Belia dan Sukan Malaysia...

 Muka saya macam tahan berak sebab ditolak oleh orang dari belakang
Nampak tak belakang KJ tu ada bronde hair tu?




 Saya bergambar dengan KJ, tapi perempuan ini tolak belakang saya, nyaris-nyaris saya tersungkur
Saya patut paut tangan KJ masa itu kan
""Oppss abang KJ"


Lepas bergambar, saya rasa tudung belakang saya macam pelik semacam saja...macam keras-keras...sekali pegang ada serangga di belakang tudung saya...lari tak cukup kaki mendapatkan sawsomi untuk minta bantuan.


Inilah kumbang yang dekat kat tudung saya. hahahaha
Mungkin perempuan yang tolak saya tu takut kumbang ini langgar muka KJ kot..

(Photo: Google)

No comments:

Post a Comment