Saturday, February 11, 2017

[Filem Korea] A Man and A Woman (2016)





πŸ‘ΏπŸ‘ΏπŸ‘ΏπŸ‘Ώ
sebenarnya saya tak peduli pun plot filem ini...
saya menonton filem ini hanya kerana Gong Yoo...
hanya kerana...
πŸ‘‰πŸ‘ˆ
Gong Yoo tak pakai baju 😘
Hahahahaha


Sebenarnya,
jika ketepikan "badan" Gong Yoo,
ini sebuah filem yang baik,
jalan cerita yang baik,
tapi kesudahan yang tidak berapa nak indah....
mungkin kesudahan yang ini yang boleh diterima oleh masyarakat!!


Rasa risau dan tekanan menjaga anak yang sakit,
Rasa sunyi dan sepi dalam perkahwinan,
kuasa hebat dari sentuhan,
tambahan pula salji yang terlampau sejuk...
semuanya salah rumah sauna kat tengah-tengah hutan itu πŸ˜–
hehehehehe

Dengan bahasa yang mudah difaham oleh masyarakat, ini sebuah kisah kecurangan dalam perkahwinan. Jalan cerita ini membuatkan saya teringat pada Sister A. Kekuatan apakah yang membuatkan Sister A ini berani membuat keputusan yang begitu berani?

Beberapa kali saya ingin suruh heroin lari bersama hero. Mana boleh tahan dengan tarikan Gong Yoo 😘 Semua salah Gong Yoo. Benci. Tapi di kesudahan filem ini, saya pula berharap heroin balik kepada bekas suaminya. Sebab suatu ketika dulu, saya juga berharap Sister A dapat pulang ke pangkuan bekas suaminya. Anak-anak mungkin merupakan ikatan hubungan mereka. Tapi ada kemungkinan? πŸ˜”


(Gambar kredit kepada Google)

No comments:

Post a Comment